در حال نمایش 17 نتیجه

نصب درب استیل

ساکنان شهر تهران و کرج و کسانی که قصد دارند واحد های اداری، تجاری و مسکونی خود را مجهز به درب های محکم و ضد سرقت کنند می توانند باسفارش و  خرید درب استیل  به افزایش امنیت و ضد سرقت بودن ساختمان ها کمک به سزایی می کند. مجموعه استیل تندیس ارائه کننده انواع دربهای استیل ضد زنگ با طرح های مدرن درب تک لنگه و دو لنگه استیل در رنگ های نقره ای و طلایی در خدمت شماست . پس از مشاهده نمونه کارهای بالا برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید .

استیل تندیس نصب کننده انواع درب استیل، پله استیل و حفاظ های استیل می باشد که با داشتن سالها تجربه در این زمینه امنیت ساختمان های شما کمک می کند. در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و نکاتی که باید قبل از خرید درب استیل در کرج رعایت کنید را با شما آشنا کنیم تا ضمن رضایت از امنیت ساختمان، یک درب لوکس و شیک را داشته باشید.

انواع درب های استیل

در کرج و حومه درب های استیل طرفدارهای خاص خودش را دارد اما در بازار فعلی  درب های استیل را می توان به چند دسته زیر تقسیم کرد:

  • درب های ورودی

درب های ورودی بعد از نمای ساخنمان اولین چیزی است که شما با آن مواجه می شوید پس باید برای انتخاب طرح و مدل درب ورودی ساختمان خود  دقت کنید تا زیبایی محل سکونت یا محل کار شما را افزایش دهد.

  • مدل لوکس

درب ورودی استیل

در های لوکس به مدل های منحصر به فرد و همن مدل سفارشی گفته می شود که برای یک مشتری در دست ساخت قرار می گیرد.  با ترکیب بهترین نوع استیل که 316 نام دارد با چوب یا شیشه طرح های بی نظیری به همراه دستگیره شیک و قفل پشت درب در اندازه استاندارد در محل قرارگیری درب نصب می شود. ما در استیل تندیس مدل های لاکچری مختلفی آماده کردیم تا انتخاب درب ورودی منزل خود راحت تر باشد.

 

بیشتر بخوانید: نرده استیل

 

  • درب پارکینگ

درب پارکینگ

درب پارکیگ هم مانند درب ورودی باید با نمای ساتختمان بیاید و تقریبا با درب ورودی یکی باشد. این درب ها باید به طوری طراحی شود که چاچوبی که محل قرارگیری درب پارکینگ را مشخص می کند وزن درب را تحمل کند.

  • درب ضد سرقت

درب استیل ضد سرقت

درب های ضد سرقت استیل ظاهری شبیه به سایر درب های استیل را دارد ولی در تولید شاسی های درب و زبونه های درب از آهن و متریال های بسیار محکمی بکار میرود تا در برابر انواع فشارها و ضربه ها مقاوم باشد. این نوع درب ها برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که هم به ظاهر درب اهمیت می دهند و هم به امنیت و مستحکم بودن آن اهمیت می دهند. و جزو گران قیمت تیرن درب ها به حساب می آید زیرا از بهترین و محکم ترین متریال ها داخل آن کار شده است.

  • درب های ویلایی

درب های ویلایی باید با نمای داخل ساختمان هماهمنگ باشد و معمولا ویلا ها که در جاهای خوش آب و هوا مانند نزدیک جنگل ها و کوه ها و کنار دریا ها ساخته می شود، و بخاطر تغییرات آب و هوایی و رطوبت انتخاب نوع درب اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند زیرا درب ویلایی باید ضد زنگ باشد و در برابر تغییرات آب و هوایی بدون هیچ مشکلی مقاومت و استحکام خود را حفظ می کند. درب های ویلایی باید ظاهری بسیار زیبا داشته باشد و از استیل های صیقلی شده برای بهتر شدن ظاهر درب استفاه می کند.

ویژگی های درب استیل

حالا که با انواع درب ها آشنا شدید وقت آن است که با ویژگی های درب استیل در کرج نیز آشنا شوید.

درب های استیل فواید بسیاری دارد که شما را با مهم ترین و ضروری ترین آنها در ادامه آشنا خواهیم کرد:

  • کاملا ضد سرقت باشد
  • در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد
  • ضد ضربه در برابر ضربه های محکم
  • رنگ درب با نمای ساختمان بخواند
  • از بهترین اتصالات استفاده شود
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • طرح و رنگ های مختلف موجود باشد
  • در برابر فرسایش مقاوم باشد
  • امکان نظافت آسان

این نوع درب های استیل در کرج به طور کلی در دو مدل از پیش تولید شده است. و همچنین کاتالوگی از طرح های سفارشی که برای مشتریان گرامی دیزاین کرده بودیم را قرار دادیم. تا اگر قصد خرید درب استیل در کرج را بصورت سفارشی دارید، ما به شما برای دیزاین درب سفارشی خود کمک می کنیم.

 

قیمت خرید درب استیل در کرج

قیمت خرید درب استیل در کرج با توجه به مدل  و ویژگی های دربی که خریداران گرامی انتخاب می کنند متغیر است. و موارد بسیاری بر روی قیمت درب استیل تاثیر می گذارند. بطور مثال درب های دولنگه از درب های تک لنگه ارزان تر است، در تولیدی استیل تندیس از استیل های مختلفی استفاده می شود. و با توجه به نیازهای مشیریان عزیز در درب ها مورد استفاده قرار می گیرند و یا اگر از متریال های دیگری همچون چوب و شیشه در درب ها بکار برود، روی قیمت درب ها بی تاثیر نیست.

با همه این تفاسیر نمیتوانیم رنج قیمت خرید درب استیل در کرج را تلفنی تعیین کینم. و باید خریداران گرامی با توجه به طرح و مدل انتخابی خود از قیمت درب استیل باخبر شوند.

 

جمع بندی

مجموعه استیل تندیس نصب کننده انواع درب، نرده و پله های استیل در کرج آماده ارائه خدمات و نصب انواع درب های استیل می باشد. خریداران گرامی می توانند برای انتخاب محصولات خود از نمونه کار  استیل تندیس دیدن کنند تا محصولات مورد نظر خود را آسان تر انتخاب کنند و از طریق تماس با ما سفارس خود را ثبت کنند و در اسرع وقت کارشناسان مجرب ما برای نصب به محل مورد نظر شما خواهند آمد.