در حال نمایش 4 نتیجه

نصب نرده ترکیبی چوب و استیل

شاید وقتی صحبت از نرده می شود اولین تصویری که به ذهن خطور می کند، همان نرده های چوبی قدیمی راه پله های خانه پدربزرگ، مادر بزرگها می باشد . اما امروزه نرده ها فقط کاربرد محافظت در مقابل سقوط افراد و اشیا، را ندارند بلکه می توان با استفاده از متریال مناسب ( نرده ترکیبی چوب و استیل)، علاوه بر امنیت، نقش بسزایی را در زیبا سازی ساختمان ها ایفا کنند. با توجه به صحبت های گفته شده قصد این را داریم که بسته به نوع ساختار ساختمان( دکوراسیون) بهترین نوع نرده را معرفی کنیم پس برای این کار بهتر است که در ابتدا سبک های متفاوت نرده ها را معرفی کنیم .

انواع سبک ها در نرده ها

می توان گفت که نوع متریال استفاده شده در ساخت نرده ها (آهن ،چوب ، استیل ، شیشه و… . ) و همچنین تفاوت در طراحی آنها سبب به وجود آمدن سبک های متفاوت می شود .

1) سبک های صنعتی

2) سبک های کلاسیک

3) سبک های مدرن

4) سبک های ترکیبی(دکوراتیو)

 

نرده ترکیبی چوب و استیل را می توان جزء سبک های ترکیبی دانست. در حال حاضر نرده های ترکیبی چوب و استیل بهترین انتخاب برای زیبایی و استحکام ساختمان می باشد، البته شاید این سوال به ذهن خود رسیده که تفاوت این نوع نرده ها با دیگر نرده ها چیست؟

مزایا و معایب استفاده از نرده ترکیبی چوب و استیل

می توان گفت علاوه بر اینکه این نرده های ترکیبی چوب و استیل همچون سد مستحکمی در برابر سقوط افراد و اشیاء می باشد. بدلیل شکل پذیری بالای آنها ، می توان از این نوع نرده ها در تمامی ساختمان و با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد. چرا که هم استیل و هم چوب این قابلیت را دارند که به هر طرح و شکلی( خطی وهلالی و….) تبدیل شوند به همین دلیل است که ترکیب زیبا و آرامش بخش چوب و مدرن بودن استیل براق جلوه و زیبایی خاصی نسبت به متریال های دیگردارد و علاوه بر آن از لحاظ زیبایی شناسی سبب شده که فضای ساختمان وسیع تر بنظر برسد. اما در مقابل این محاسن ، معایب خود را نیز دارد مانند : قیمت بالای متریال (چوب) و آسیب پذیر بودن آن در مقابل رطوبت

نرده ترکیبی چوب و استیل

قیمت در نرده ترکیبی چوب و استیل

عوامل زیادی می تواند در قیمت گذاری نرده ترکیبی چوب واستیل تاثیر بگذارد.اگر بخواهیم بصورت خلاصه و تیتروارعنوان شود میتوان گفت :

1) قطر متریال(استیل و چوب)

2) گرید استیل(304 یا 201)

3) کدر یا شفاف بودن متریال

4) کیفیت متریال و کیفیت نصب

5) تعداد خط ها (3 خط،4خط،و….)

6) متراژ فضای استفاده شده ( طول دستگیره و ارتفاع نرده)

7) مدل های متفاوت

8) کیفیت اتصالات

به عنوان مثال می توان در نرده ترکیبی چوب و استیل از پایه های چوبی استفاده کرد. که، با کنده کاری و منبت کاری نقش نگاری شده و همچنین می توان در هندریل ( دسته) آن از استیل های درخشان و براق و یا حتی کدر با هر طرح و رنگی استفاده کرد و یا کاملا برعکس آن می توان از پایه های استیل و هندریل های چوبی استفاده کرد.

اگر بخواهیم بصورت مختصر چند مدل پرکاربرد از نرده ترکیبی چوب و استیل نام ببریم می توان از مدلهای: هشت ترک ، گل منبت ، ادیسه ، جام ، جام گل دار نام برد. که هرکدام از این مدل ها را می توان در جاهای مخصوص به خود و با توجه به نوع دکوراسیون فضا استفاده کرد.

خریداران گرامی می توانید برای انتخاب کردن بهتر نرده های ترکیبی به قسمت نمونه کار استیل تندیس مراجعه کنید.

 

جمع بندی

در پایان می توان گفت که با توجه به نوع متریال مورد استفاده در ساخت  نرده ترکیبی چوب و استیل  بهتر است که در محیط های بیرونی کمتر و در مقابل بیشتر از این نرده ها در فضای داخلی ساختمان استفاده کرد. مانند : راه پله ها ، تراس و بالکن ها چرا که با توجه به ماهیت این مواد در فضای داخلی ساختمان طول عمر بسیار بالای دارند. استیل تندیس نصب کننده و اجراکننده انواع نرده ها و درب های استیل می باشد که با سالها سابقه و کوله باری از تجربه می تواند به امنیت و همچنین زیبایی منزل و یا محل کار شما کمک بسزایی کند.